Ny hundtrend i kina.

Med ett växande välstånd i Kina skaffar allt fler husdjur vilket skapar en marknad för animala skönhetssalonger. Sun Ruowen öppnade en salong för hundar i centrala Peking i maj och redan tvingas kunderna att stå i kö för en behandling

"Folk har mer pengar och fler hundar nuförtiden
och därför öppnade jag min salong som erbjuder
lyxtjänster som spabehandlingar, pedikyr
och massage", säger Sun Ruowen. Hon erbjuder
sig också att färga eller omforma hundarnas päls
så att de liknar seriefigurerna Ninja
Turtles eller kinesernas favoritdjur pandan.

Att färga hundars päls är väl inte bra?
Tänk efter bara..
Är inte det lite för mycket?

Kolla bara hur resultatet blir....


Vad tycker ni om detta?
Är detta okej?

Själv så tycker jag att det ser lite roligt och sött
ut med en liten "panda" hund som springer omskring.
Men är det bra för hunden?
Jag menar, det är väl inte så jätte bra för oss att färga
håret igentligen :ooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0