Alingsås med bästa!

Gick upp kl 09:30 idag pga att Linnea Stark ville
träffas i Alingsås, men snäll som jag är så åkte jag
ner och träffade henne.

Vi gick runt lite i början sedan träffade vi Måns Myrdal när
vi skulle till donken (Mc donald's).
Jag åt faktiskt inte glass denna gången (brukar göra det ibland ;))
utan jag åt cheesburgare och drack en medium Cola till.

Efter besöket på Mc donald's gick vi till hemma kväll och köpte
ton-vis med godis (aa
Sedan efter en stund gåengde i stan bestämde jag och Linnea oss att dumpa
Måns i Alingsås och åka till VB (Västra bodarna) där Linnea bor.
Väl hemma hos Linnea lyssnade vi på musik och hon strippade lite för mig
eftersom hon skulle testa kläder osv, men är man poppis så är man ;)

Bilder kommer när jag laddat över dem på datorn x'd

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0