Snutar ;o

Ja, har ju varit på matfestivalen nu
i 2 dagar.
Första dagen var otroligt nice eftersom
man umgicks med den bästa!
Vi gick ganska mkt omkring, jag
åkte inget och jag åt inget! :)
Men det var ändå rolgt!

Andra dagen så började kvällen bra men
blev stoppad av polisen så vi hann inte med
bussen, typ ;)
Runt kl 10 så började 3 personer bråka och
det var poliser överallt.
Människor fick backa undan eftersom både polisbilar
och ambulanser skulle till platsen.
Efter det så blev människor tagna en efter en för andra olika
anledningar.
Det var jättekonstigt.
Jag fattar inte hur dem bara kan plocka människor på det sättet.
Det är ju ändå sjukt.

Jag tycker att polisen idag är rätt så hård.
Visst det kan vara bra ibland men andra gånger
så är det ju bara sjukt!
En festival?
Då är det ju klart att människor är packade och skit!
Vad fan tänker dem med?

Förlåt att jag skriver detta men jag behövde bara få skriva av mig lite
poliser gör samhället till en bättre plats men ni kan ta det lite lungnare.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0