Fakta 6

Min dag:

Min dag började med att jag vaknade av att mamma ropade:
-FRUKOST!
Jag låg en stund till, men beslöt sedan att gå upp när jag kände
att jag var kisse-nödig.

Vid 1 kom Jesper och en liten stund efter, åkte vi till Maxi och
handlade lite. Det var ganska roligt, för vi gick och småpratade
alla 3 :)
Jesper ville åka till netto för att handla Monster och Cola.
Så då gjorde vi det och åkte sedan hem.

När vi kom hem så gick jag och Jesper upp på mitt rum
och myste samt kollade tv, därefter film.
Efter en stund kom Julia in och ville ha uppmärksamhet.
Så vi bråkade om Jesper cola, och om plats i min
säng.

Julia tröttnade och gick in på sitt rum för att "städa" och
jag och Jesper låg kvar och kollade tv.

När klockan blev 22.00 skulle Jepser hem för att förbereda
sig inför imorgon, eftersom vi ska upp tidigt och kolla bio! :)
Kul, kul.

Hur har eran dag varit?
Bra?<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0