Fakta 7

Min bästa vän:

Omg, hur svårt är inte detta dåe.
Jag har personer som betyder mer än något annat
på denna jord. Men jag har ingen speciell person som
liksom "har allt"? Ne, men jag har inte någon "bästis",
utan flera stycken bättre vänner ;D

Jag vet inte hur jag ska säga, det blir bara fel.
Jag visar det ist:



Ebba Lann

Du är en ängel från ovan, du fattar inte hur mycket du
betyder för mig.

Vi kände knappt varandra i 7:an men våran vänskap
har var blivit större och större.
Jag är glad över att vi hamnade i samma klass och
att vi kommit så nära som vi gjort.
Jag vet inte hur många gånger jag sagt det till dig.
Men du förtjänar att höra det igen.

Du har hjälpt mig med så mycket och jag hoppas
att jag kan hjälpa dig mer. Känns som om jag bara
lägger över allt på dig när vi pratar.
Saknar dig grymt mycket ska du veta.
Du är som en pratande dagbok för mig,
tack för allt. Jag älskar dig Ebba Lann// Malin Sandqvist ;)<3



Selma Alagic

Vi blev först vänner när jag skulle träffa Jesper på skolan?
Eller har jag helt fel?

Men det var iaf en stund jag inte ångrar.
Du är en tjej jag inte ångrar att jag träffat.
Du är så underbar och jag har försökt hjälpa dig,
men det verkar inte som om du vill ha min hjälp.

Du har hjälpt mig, och alltid funnits där för mig.
Jag finns verkligen här för dig oxå, älskling!

Önskar att vi kommer närmare varandra Selma<3


Annelie Erlingstam

Jag kan bara säga, du är världens lyckligaste person.
Du är så glad, hela tiden. Och det bara lyser om dig
när du går in i ett rum.

Du är en av dem sötaste och underbaraste tjejerna jag vet.
Jag vet att jag varit lite orolig osv, på sistone.
Men du har funnits där för mig. Och det är jag jävligt
glad över.
Tack för allt.
Du ska bara veta att jag finns för dig med, om du behöver prata, gumman!<3


Linnea Stark

Linnea Stark, ja..
Du kan fan skratta åt allt.
Du har alltid ngt roligt att säga elr misstolka.
Kommer sakna dig mkt nu när du ska åka/åkt?
Vet inte mer vad jag ska skriva, du är bäst och jag
litar på dig till 100% och du kan lita på mig oxå,
finns alltid. Puss Stark ;))<3



Amanda Karlsson

Du är underbar och jag fattar inte
hur man kan skratta så mkt åt mig?
Omg, du kan ju fan aldrig sluta skratta.
Jag fattar inte ;)
Aja, jag har hjälpt dig det sista lite.
Jag finns för dig och jag vet att du finns för mig med<3



Anna Westberg

Saknar dig som fan älskling!
Du fattar inte hur tomt mig hjärta är utan dig.
Jag måste fan komma till bollebygd snart.
Saknar dig och typ alla andra..men mest dig.
Du är så underbar och rolig.
Puss<3


Magdalena Eriksson

Vi har varit vänner nu i 6 år.
Typ, vet inte exakt men, det var så länge sedan.
Jag kom ihåg när vi var mindre, vi lekte typ nästan
alltid, vi har så många minnen ihop (aa'
Du kan alltid lita på mig, jag älskar dig även om
det kanske inte märks.

Älskar dig, älskling<3



Julia Andersson Wendt

Du är allt en rolig liten sak.
Du är min syster och jag älskar dig för den du är.
Du måste kunna lita på mig och låta mig hjälpa dig.
Jag finns alltid om det är någon, det
är bara att komma och prata.
Vet inte vad jag ska skriva mer än,
DU ÄR FAN CRAZY, omg.
haha, vi är det tsm iaf.
Vi skrattar mycket tsm och jag litar på dig, alltid.
Puss på dig<3














Och många fler....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0