Herrljunga

Shululu,

förlåt att jag inte bloggat så mkt, men har bara
varit lite upptagen och inte orkat brytt mig ;)

Idag tog jag tag i tjurens horn och fortsatte blogga.
Ähm, idag ska jag och mamma till Herrljunga för
att vi ska fixa med hästarna.
Jag ska väl leka fotograf.

Men iaf, det kommer nog bilder när jag orkar bilder
och det hoppas jag blir efter jag varit där.
För jag vill gärna få in dem så snabbt som möjligt.
Om det blir några bra bilder förstås ;)

(Cam-bild)

Föresten, min cam funkar nu.
Fick köpa en ny för drygt 200 :-
Är typ as glad, förutom att alla
typ vill se mig, jag får damp och
loggar ut från msn när alla tjatar.
Men shhhhh.... säg inget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0