Ny vecka.

Imorgon är det början på en ny vecka.
Mycket bra tycker jag.
Även om jag gillade slutet på denna veckan,
så vill jag ha ny vecka.
Så jag kan ta nya tag, ny kraft.. osv ;)

I Fredag så hämtade Jesper mig på stationen efter
skolan.
Vi gick hem till mig så jag fick duschat och packat,
eftersom vi bestämde tidigare på dagen att jag skulle
sova hos honom.
För att dagen efter skulle vi till Jespers "Enduro" tävling
i Falköping.

Senare på Fredags kvällen träffade jag bl a Jepsers härliga familj
ute i Igelstorp och hans vänner som föresten var riktigt roliga ;)

På lördagen gick man då upp kl 06.40.
Vi klädde på oss, åt frukost och åkte sedan iväg.

Jag fick frysa, leka med Jespers 3 årige bror (som är über söööt) och
kolla liite på tävlingen.

Fick en lite annan synfinkel när jag kollade på honom.
Jag menar, innan tyckte jag det såg så lätt ut.
Liksom, gasa och bromsa.
Men man måste ju tänka på när man ska göra detta
och hur man ska göra det.
Hur man ska landa.
Man ska oxå tänka och komma ihåg banan.
Det är j****igt mycket man ska komma ihåg osv.

Sedan så åkte vi hem vid 15.00 tiden och Jesper åt
hos oss.
Sedan så skulle han sova hos mig,
jag orkade inte sitta uppe så länge,
så jag somnade och Jesper kollade på film.
Sedan så väckte han mig, innan han skulle gå och lägga sig.
Jag bara.... " Jippi -.-' "

Idag har vi faktiskt inte gjort ngt speciellt ;))))

Blev fakiskt ett jävligt lååångt inlägg.
Men nu tog jag allt jag "INTE" har skrivit på...vad blir det?
2-6 dagar???
Har ingen aning.
Men ha det bäst. PUSS<3

Kommentarer
Postat av: Axel Hildenborg

sv; SÅÅÅ gulligt skrivet!

jag tackar massor :D

2011-01-20 @ 21:09:30
URL: http://axelhildenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0