Guidad rundtur!


(På bilden över är slottet vi blev guidade i. Det var inte så värst roligt
eftersom gumman som guidade oss inte kunde någonting och var så
tråkigt!)



(Här är jag som sitter i ett fönster med utsikt mot vattnet.)



(Jag igen.. men en annan bakgrund på en tavla.. med ngt roligt motiv på xd)



(Jag och Julia, med nga roliga hattar)



(Omg, jag älskar den här.. hatten! Den var så stor och den var så söt,
give me!!)



(Jag satt på en av dem tre trähästarna..)



(Jag pussar en av hästarna :d)



(Marcus, Sussie, Conrad, Annelie och JAG!)



(Pengar från alla kungarnas tider, elr ngt)



(Här är ben från djur som har hittats på slottet och man ser ju att det står
nr på benen, det är för att dem analyserats!)



(Lite av slottets utsida)



(En bild till där jag sitter vid ett fönster med GRAN i bakgrunden.. ovanligt,
fast ne..)



(En annan del av utsidan på slottet)



(En man som förklarar en gumman för att vara häxa, elr ngt.. fattade
inte så mkt)



(Här var ngn liten grusgård, elr vad man ska säga.. där arbetarna
..öh... arbetade!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0