Svar på kommentar:

Svar på kommentaren:





Fjortis musik? Okej, då vet jag vad du tycker. Och nej, jag gillar honom inte
bara pga utseéndet. Det är bara ett plus i hans karriär.
Jag vet inte varför man lyssnar på en kändis pga deras utseénde.
Jag tycker inte man ska krittisera en människa efter vad dem sjunger elr
vilken slags sångröst dem har! Det tycker jag är fel.

Alla som säger att dem "Älskar Justin Bieber" har egentligen fel, (enligt mig)
eftersom dem inte känner grabben. Visst kan dem ju gilla hans musik eller hans röst, osv.
Och sedan dem som "hatar honom", har egentligen ingen rätt till att säga så.
För det första så är hata ett sånt starkt ord och för det andra så känner dem honom inte.
Jag förstår om dem inte gillar hans utseénde, hans hår eller hans röst.
Men för det kan man inte säga att man hatar en person..

Förresten så drömmer jag inte om honom, jag har viktigare saker att tänka på.

Några mer frågor ;)<3

Kommentarer
Postat av: PatrickNilsson.'

ost eller bröd? :O

2011-07-22 @ 17:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0