Hmm..

Hmm.. fick klagomål under dagen från en viss person att jag inte bloggar så bra.
Och det håller jag med om, och nu ska jag fan inte skylla på läxorna och skolan..
eller jo... Men vi har haft massa inlämningar denna veckan och jag kör alltid med
"Dagen innan". Inte bra, jag måste fan skärpa mig.

Jao, idag har man träffat massa folk och man har flummat som fan!
Jag har ramlat ett x-antal gånger. P G A EBBA! (a
-Ne, men hon är oskyldig.

Blev mobbad idag i skolan oxå, men jag var så svag för att jag skrattade
så mycket.. är ju AS STARK egentligen. Så akta er ;)

Aja, det är skola imon, måste sova. Knulla inte för mkt, puss :*<3

Bild på mig från helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0