Idag!

Följ min blogg med bloglovin


Usch, skoltrött nu asså.
Har lust att bara börja skolka och äta på Mc Donald's!
Fett!<3

Ne, men denna veckan har ändå varit ganska chill!
Jag menar, måndag och tisdag var man ju inte i skolan.
Sedan så har man slutat tidigt resten av dagarna (a

Imorgon ska man ha prov, vet inte vad man ska göra efter skolan,
men man hittar väl på ngt roligt! Träffa massa folk, kanske?
Aja, vi får se :)


Jag vet att jag inte har bloggat på senaste, men jag har inte haft tid (a
Har märkt att jag alltid kommer med ursäkter, men det är sant!
Jag har haft så mycket läxor som jag "gör dagen innan", hihi INTE BRA! :D

Aja, cam-bild då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0