I made u.

Jag förstår inte, människor förstå inte nu för tiden.
Dem förstår inte när man bryr sig, när man är ledsen,
när man behöver hjälp, när man skämtar och när man
bara vill bli av med någon.
Det är så mycket som missuppfattas och det är så mycket som
blir fel.

När första snöflingan faller ner från den askgråa himlen
kommer jag stötta dig.
Det kommer bli kallt om mina fötter när jag väntar på
att du ska förstå och vända om.
När andra snöflingan snuddar min ömma näsa kommer jag
rysa till, det är ett tecken på att du aldrig kommer förstå smärtan
jag bär på.


Godnatt, dröm sött.


Kommentarer
Postat av: A

Så sött skrivet!<3

2011-11-12 @ 10:27:41
Postat av: A

Och ruskigt söt!<3

2011-11-12 @ 10:29:46
Postat av: Julia

sv; vid midjan ser det typ kantigt och cp ut^^<3

2011-11-12 @ 17:35:22
URL: http://smallsoldier.blogg.se/
Postat av: Julia

sv; för det blev så och jag orkade inte göra om:3<3

2011-11-12 @ 18:28:40
URL: http://smallsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0