LÄS!

Asså jag blir så sur när jag kollar igenom
facebook.
När det står saker om ens ex.

"att röra ett EX är som att plocka gamla sopor."

Jag förstår om man blir dumpad och inom loppet
av 3 veckor så hittar han/hon ny partner.
Men om man själv gör slut och klagar på andra bara för
att dem blir tsm med honom/henne.
Eller om den man gjort slut med blir tsm med en jätte nära
vän. Det är ju inte heller okej, om det inte gått minst ett halvår, beroende
på hur långt förhållande man själv hade med personen.

Jag menar, jag blir så upprörd. Man kan väl inte stämpla
någon som "Ex" och aldrig mer låta den få ha ett förhållande?
Fel, fel, fel.

Man har väl en gång haft känslor för denna personen och man
borde låta den ha ett fortsatt trevligt liv. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0