Fyfan.

Asså, när man sitter hemma, är rädd för att någon
okänd människa ska komma och knacka på som på
alla filmer, så låter det som om rullgardiner dras upp och hundara
reagerar och börjar skälla. Helt plötsligt så låter det som
om någon drar med fingrar på fönstret där man sitter.
Hjärtat hoppar dubbla slag och man vet inte vad som väntar härnäst.
Det tar någon minut så händer det igen.
Jag ringer till min granne och frågar vad han gör och om han är utomhus.
Han säger att han sitter och kollar tv hemma.
Jag tvekar och ber han komma hit för att det är någon
utanför. Helt plötsligt skriker det utanför och jag förstår
att det är Jens (min granne, jag pratade med) och Eric.

Fyfan, jag blev skiträdd, fan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0