Shopping

Man vill ha något så himla mycket och när man väl får det så spelar det ingen roll längre.



Idag kändes det som om jag fick se solljus för första gången,
även om det inte var sol ute..
Vill verkligen göra något speciellt på lovet, typ.. Rida på strutsar, åka någonstans
som jag inte varit på ännu, uppleva Sverige eller skräma folk.
Såklart jag ska skräma någon, måste ju ge igen för det idiotiska som mina kompisar
utsatte mig för i fredags. Blev fan lika galen på dem som jag brukar bli på våld och djuråplågeri.


Jag var nere på Allum idag med mormor och morfar. Inte så intressant för er men mer kul för
mig var det väl :)
Imorgon blir det att åka in till Göteborg och ta något pass-kort till mormor eller något! :)

Aja, kommer även hem imorgon! Så ni som längtat efter mig får klara er en dag till ;)

Kommentarer
Postat av: Mattias

När kommer du hem till mig? :)

2011-10-30 @ 20:55:24
URL: http://foorhelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0