Gästblogg


Hej sitter i Malins rum nu och bloggar åt henne för hon orkar inte;)
Malin har typ tagit aaas många kort nu så om ni har tur kanske det kommer upp bilder sedan?
Måste verkligen säga att hennes dator är fett äcklig eftersom min är rätt mycket minder än hennes:o
Idag har jag i allafall bara tagit det lungt och chillat i skolan. Fyllde ju år idag också så va ju lite sådär att sitta i matsalen och va orolig för att någon skulle börja sjunga för mig. Men dom sjung för mig i klassrummet istället-.-
FU den som sa att jag fyllde år till min lärare.. Men jaja nu fick ni lite uppdatering i Malins blogg. Kanske bloggar mer här, vi får väl se om jag dyker upp lite då och då. Pusshej//Julia
Btw ni hittar mig HÄÄÄÄÄR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0