Otur?

Jag glömde säga att igår var verkligen min otursdag!
Fyfan..
Usch..
Blä..



Ne, men för det första så glömde jag min miniräknare hemma
och vi hade matteprov, men som tur va så fick jag lånat en, tillslut!
Tack!
Senare, när jag var påväg hem, så ramlade jag och började blöda på knät,
bara för att det var så halt!
När jag hade kommit hem så värmde jag mat i mikron och jag glömde
stänga skåpsluckan så när jag kom gående in i köket efter att ha hämtat
min mobil, så gick jag rakt in med huvudet i skåpsluckan -.-
Det sista jag gjorde var när jag lekte med en hund inne, så skulle jag
springa ifrån den, så slog jag i listen på golvet med tån! Fyfan.. otur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0