Slänger in ett videoklipp.

Hejhej.
Känns inte så bra att jag inte bloggat.
Känner mig skylldig till max!

I torsdag somnade jag vid halv 8!
Vi hade ju ingen dator med till skolan på fredagen
eftersom vi kollade bio typ. Efter det så träffade jag
Erik och vid 6 så skulle vi kolla bio xd
Hamilton, den funkade väl att kolla på, men hängde
inte med så mycket (a)
På kvällen när jag kom hem (21.15) så kollade jag film
med familjen och gick typ och la mig efter det.

Idag vaknade jag ganska sent och när vi ätit frukost
så bestämde mina föräldrar att vi skulle åka och kolla en hund.
Blev förälskad, men inte mamma -.-
Och nu sitter vi och kollar en film jg INTE alls hängt med på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0